Znamo izbrati najprimernejšo komunikacijsko platformo?

V prejšnjih zapisih smo govorili tem, na kaj moramo biti pozorni pri komunikaciji z našimi strankami. Kako pa vemo, katere komunikacijske platforme so za nas najboljše?

Komunikacijskih platform, omrežij je preprosto preveč, da bi bili aktivni na vseh. Tudi če bi nam to uspelo, je zelo malo verjetno, da bomo na vseh zagotovili kvalitetno vsebino. Želimo, da se nam čas, ki ga vložimo v moderiranje omrežij, tudi povrne, poleg tega pa želimo, da profili oz. strani na omrežjih odražajo kvaliteto našega podjetja, znamke. Kako torej izbrati platforme, ki so za nas, naše podjetje in našo blagovno znamko najustreznejše?

Kot pri zasnovi komunikacijske strategije, je tudi pri izbiri primernih omrežij za naše podjetje pomembno, da dobro razmislimo o naši ciljni skupini, občinstvu. Na več vprašanj bomo odgovorili, natančneje bomo definirali našo ciljno skupino. Opredelimo našo tipično stranko, njeno starost in spol, predvsem pa razmislimo, kakšne interese ima naša tipična stranka. Če bomo pri postavljanju vprašanj karseda natančni, bomo lahko precej dobro določili profil naših strank.

Preden ustvarimo profil oz. stran na kateremkoli omrežju, moramo vedeti, kakšen je naš cilj.  Zakaj to počnemo? O pomembnosti ciljev smo govorili že v prejšnjih zapisih, pri izbiri primernih omrežij za naše podjetje pa seveda ni nič drugače. Če nas zanima prodaja, želimo privabiti nove kupce in graditi skupnost. Razmislimo o tem, kako bi lahko omrežja kar najbolje uporabili za doseganje našega cilja.

Ne spreglejte tudi:  Firefox ponuja ponarejeno zgodovino brskanja, s katero boste prelisičili oglaševalce. Ste na strani uporabnikov ali oglaševalcev? Preverite!

Spoznali smo našo stranko, zastavili smo cilje, zdaj pa moramo ugotoviti, na katerih omrežjih je naša stranka aktivna. Zanima nas torej, na katerem omrežju je profil naše stranke najbolj prisoten in aktiven. Vsako družbeno omrežje ima tipične skupine uporabnikov. Nekatera omrežja uporabljajo pretežno mlajši, druga starejši, nekatera so namenjena predvsem zabavi, druga mreženju. Preverimo tudi, ali so uporabniki na omrežjih dejansko aktivni. Večina mladih uporabnikov ima profile vzpostavljene tako na Facebooku kot Instagramu, praviloma pa bolj aktivno objavljajo na Instagramu. Lotimo se torej “iskanja naše stranke” na Facebooku, Instagramu, Twitterju, TikToku, LinkedInu, Pinterestu, Redditu …

Ko bomo končali z raziskovanjem, bomo imeli boljši pregled nad tem, zakaj vzpostavljamo profil, kaj želimo z njim doseči in koga bomo nagovarjali. Raznolikost platform nam omogoča široko izbiro, ki se jo splača izkoristiti. Nesmiselno je vzpostaviti profil oz. stran na platformi zgolj zato, da smo na njej prisotni. Izberimo takšne platforme, ki so za naš namen najprimernejše. Tako bomo lažje dosegli naše (potencialne) stranke. Nič ni narobe, če si za profiliranje naših strank, zastavljanje ciljev in raziskovanje omrežij vzamemo malo več časa. Poskusimo biti čim bolj natančni, iščimo možnosti, bodimo radovedni! S tem si bomo na dolgi rok dejansko prihranili čas in maksimalno izkoristili možnosti, ki nam jih ponujajo različne platforme.

Ne spreglejte tudi:  Kakšna je uspešna email kampanja?

Potrebujete dodatno pomoč pri raziskovanju?

Potrebujete pomoč? Pridite k nam na kavo!

    Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







    Oznake: , ,

    Read Also