Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev. Zaupajo nam:
Petrol in Agencija GIG
Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.
Primož Roglič in Agencija GIG
Trboveljčan Primož Roglič je svojo športno pot začel na smučarskih skakalnicah, kasneje pa je vstopil v svet kolesarstva. Danes je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.
Cedevita Olimpija in Agencija GIG #ZmajevoSrce
Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.
Ljubljanska borza in Agencija GIG
Agencija GIG v projektu #FinancnaPismenost sodeluje na področju sponzorstev, kot snovalec digital in PR kampanj ter na področju web designa.
SK Škrlj in Agencija GIG
Agencija GIG uspešno zgodbo slovenskega podjetja podpira s komunikacijsko kampanjo z namenom povečanja prodajnih aktivnosti.
59. Pokal Vitranc in Agencija GIG
Po odličnem sodelovanju se Pokal Vitranc in Agencija GIG ponovno povezujeta pri pripravi tradicionalnega, tokrat že 59. Pokala Vitranc. Obe strani žene želja po vnovičnem podiranju rekordov, a je žal zaradi zdravstvene epidemije dogodek odpovedan. Agencija GIG pri projektu sodeluje na področjih ticketinga, PR-ja ter kot snovalec digital in social kampanj.
RK Trimo Trebnje in Agencija GIG
Agencija GIG je za RK Trimo Trebnje pripravila poslovno marketinški koncept, zasnovala načrt vsebinskega marketinga športnega kluba in skrbela za trženje sponzorstev.
Gospodarska zbornica Slovenije in Agencija GIG
Agencija GIG je z Gospodarsko zbornico Slovenije sodelovala pri izvedbi izobraževanj in zasnovi komunikacijske strategije.
Združenje kemijske industrije in Agencija GIG
Agencija GIG je za Združenje kemijske industrije zasnovala komunikacijsko strategijo.
Pia Lovrič in Agencija GIG
V Agenciji GIG smo uspešno zgodbo nadarjene športnice soustvarjali z zasnovo sponzorskega koncepta in poskrbeli za trženje sponzorskih pravic.
Zlata Lisica in Agencija GIG
Agencija GIG je slovenski smučarski praznik, ki je v letu 2020 potekal v Kranjski Gori, soustvarjala na področjih digitala, sociala in ticketinga.
Ljubljanska borza, Cinkarna Celje in Agencija GIG
Agencija GIG je ponudila podporo pri zasnovi in izvedbi dogodka ter izvedla komunikacijsko kampanjo.
Ema Klinec in Agencija GIG
Ema Klinec je na mednarodnih skakalnih prireditvah začela nastopati že zelo mlada. Pri komaj trinajstih letih je debitirala na tekmah za celinski pokal in se takoj začela uvrščati med najboljše.
Sierra in Agencija GIG
Agencija GIG pri uspešni zgodbi sodeluje na področju web designa in vzpostavitvi CGP-ja.
Sayve in Agencija GIG
Agencija GIG je v uspešni zgodbi sodelovala na PR področju in pri lansiranju blagovne znamke.
GingerUp+ in Agencija GIG
Agencija GIG je pri projektu sodelovala z lansiranjem blagovne znamke in kot snovalec PR kampanje.
Eko Srebrna Hiša in Agencija GIG
Agencija GIG je uspešno zgodbo soustvarjala z zasnovo digitalnih kampanj.
Lounge bar Acapulco in Agencija GIG
Agencija GIG je temelje najboljšega lounge bara v mestu soustvarjala na PR in VIP področjih.
Guinessova knjiga rekordov in Agencija GIG
Agencija GIG pa je prezvela kreativno zasnovo in v sklopu festivala zasnovala ter gostila dogodek izdelave največje razglednice na svetu, s čimer se je vpisala v Guinessovo knjigo rekordov.
Ne spreglejte
V Agenciji GIG smo predani komunikacijskim rešitvam in digitalnemu marketingu. Želimo oblikovati najboljšo prilagojeno komunikacijsko kampanjo ter rešitev, ki si jo zaslužite! Smo partner, ki mu lahko zaupate tako pri tradicionalnih komunikacijskih in uredniških vsebinah kot pri vstopu v brezmejen in spremenljiv svet digitalnega oglaševanja ter družbenih omrežij. Uspešne zgodbe na področju komunikacij, digitalnega marketinga in dogodkov z naročniki sooblikujemo že od leta 2013.
Če želite pripraviti nepozaben glasbeni program, morate dobro vedeti, kakšni so vaši cilji!
Ko razmišljamo o organizaciji dogodka, koncerta ali festivala, vedno obstajajo določene zakonitosti in vprašanja, na katera je dobro odgovoriti. Najprej moramo vedeti, čemu sploh delamo dogodek oz. kakšni so naši cilji.
Oglaševanje na omrežju LinkedIn
Tokratna tema je svetovno znano družbeno omrežje – LinkedIn. Po podatkih LinkedIna ima omrežje...
Segmentiranje baz podatkov in zakaj je to pomembno
Veliko smo že govorili o e-mail marketingu, v tokratnem prispevku pa se bomo posvetili...