Vsebina? Kvaliteta, ne kvantiteta!

Za čim uspešnejše spletno oglaševanje, je izrednega pomena, da se vsebini posveti dovolj časa. Vsebina daje vrednost objavi s tem, da daje občinstvu razlog, da se jo prebere, posluša ali pogleda ter tako privabi k obisku spletne strani in iskanju dodatnih informacij o oglaševanem. Stopnja pozornosti uporabnikov spleta in spletnih omrežij je namreč vse krajša, zato se mora oglaševalec izredno potruditi, da vzbudi in ohrani pozornost. Vsak ponudnik določene vsebine se bori z ostalimi ponudniki za vsako najmanjšo sekundo pozornosti uporabnika, z namenom da se vzbudi tudi dolgotrajno zanimanje. Kar si vsi želimo je, vrhunska vsebina, ki bo kvalitetna in uporabna za čimvečje število ljudi. Naš ključni cilj so videoposnetki, podkasti in pisna vsebina, ki bodo izkoristili že prvo sekundo pozornosti targetiranega občinstva.

Kako doseči idealno vsebino, ki bi to dosegla, pa ni ravno misija nemogoče, če razumete, kako se vsebina prilega vaši ciljni strategiji digitalnega trženja. Za dosego le-tega pa vam bodo v pomoč spodnje točke.

1. Zadržite, preden naložite

Veste kaj želite prodati in imate močno sporočilo, ki bi to odlično doseglo. Preden pritisnete na gumb za objavo, najprej preverite:
– ali je objava predolga, prekratka, premočna ali prešibka?
– bo objava dosegla boljše rezultate na Facebooku / Instagramu / Twitterju ali YouTube-u?
– kakšen je namen objave? Obveščanje, angažiranje občinstva ali morda kaj tretjega?
– kaj želim z objavo doseči?
– kaj želim, da moje občinstvo občuti in/ali naredi s to objavo?

Ne spreglejte tudi:  Kaj pravzaprav so spletni piškotki?

2. Prepletite video, avdio in besedno obliko komunikacije

Ena od večjih prednosti digitalizacije komuniciranja je možnost prepletanja različnih načinov komunikacij v isti objavi. Objava je lahko še močnejša in ima večji doseg, če skupaj prepletemo avdio, video in besedno obliko sporočanja.

Ko objavite zvočni posnetek, ga podprite z močnim besedilom, ki glasno poziva k odzivu ali komentarju. Enako velja tudi za video; spremljajoč članek ali besedilo, bo želeno sporočilo vizualnega posnetka, še bolj poudarila. Tudi pisno vsebino lahko precej bolj učinkovito podprete s spremljajočim videom, sliko ali diagramom, ki pritegnejo pozornost.

Najboljša vsebina je tista, ki na zanimiv in interaktiven način, z namenom čim širšega kroga vplivanja, prepleta vse vrste komunikacij,

3. Pridobite mnenje strokovnjakov

Izrednega pomena je, da je vsa vaša vsebina avtentična in resnično predstavlja vašo znamko in vrednote podjetja. Izberite ustrezno digitalno agencijo, ki vam bo pomagala realizirati želeno vsebino in najuspešneje prenesla vaše sporočilo do želenega občinstva.

Izbira prave ekipe je izrednega pomena pri ustvarjanju nadpovprečne vsebine, ki vas povezuje z vašo publiko. Agencija GIG imamo številne večletne izkušnje na tem področju – pomagali vam bomo pri oblikovanju najustreznejše zmagovalne vsebine za vašo znamko.

Ne spreglejte tudi:  Če mislite, da veste, kaj vse Google ve o vas, se motite!

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







Vir: EntrepreneurMagazine
Oznake: , , , , , , , , ,

Read Also