Uspeh stranke (Customer Success) in Marketinška Avtomatizacija (Marketing Automation)?

Kje se prične in konča izkušnja stranke?
V resnici, se prične v trenutku, ko stranka nekaj potrebuje in prične iskati rešitev za to svojo potrebo oz. problem. Konča pa se ob zadovoljitvi strankine potrebe, kar je lahko celoživljenjski proces, ki se zaključi ob na primer propadu podjetja, ob najdbi alternativne rešitve ali se potreba transformira v novo potrebo. Marketinška Avtomatizacija (Marketing Automation) pokriva proces pretvorbe iz želje oz. potrebe v kupca v uspeh stranke (Customer Success).

Glede na dolgotrajno prisotnost avtomatizacije marketinga v digitalnem svetu je uspeh kupcev nova kategorija. Ker se še vedno razvija, je večina vlog in odgovornosti strokovnjakov iz te kategorije še vedno nejasno opredeljena. Obstaja tudi splošna zmeda pri definiciji ali gre za filozofijo, kulturo, naslov ali platformo! Mogoče je pa vse zgoraj našteto… Uspeh stranke pogosto pride v poštev tam, kjer marketing in prodaja končata svoje delo. Njen namen je, da zagotavlja, da kupec ve, kako naj izdelek uporablja v najboljši možni meri. Prav tako prevzame nase “zastrašujočo” nalogo poglabljanja in širitve sodelovanja uporabniške izkušnje stranke s prodanim proizvodom ali storitvijo.

Vedno je bilo zanimivo, da je upravljanje odnosov s strankami (Customer Relationship Management) precej temeljilo na menedžerskem vodenju. V zadnjih časih, se je pojavil še en tredovski izraz – platforma za podatke o strankah (Customer Data Platform), kar pomeni tržno voden sistem, ki ustvarja trajno enotno bazo podatkov o strankah, in ki je dostopen tudi drugim sistemom. To morda jasno prikazuje tudi situacijo obsedenosti organizacij s pridobivanjem čim večjega števila strank. Medtem ko obstaja stalni pritisk za pridobivanje novih strank, je trajnostna sreča stranke pogosto najpomembnejše vodilo podjetij, še posebej ker je opaziti neverjeten vpliv, ki ga imajo srečni kupci na rast podjetja.

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







Vir: StrikeDeck
Oznake: , , , , , , , , , , ,

Read Also