Trije najpogostejši razlogi, zakaj vaš načrt digitalnega marketinga ne dobi podpore v podjetju

1. Načrt ni dovolj konkreten
Imate načrt, ki je premalo osredotočen na poslovne cilje in potrebe ciljnega občinstva. Čeprav mislite, da imate načrt, ga v resnici nimate.

• Ali ste dovolj pomislili na potrebe ciljnega trga in načrt povezali s poslovnimi cilji, kjer bo imel največji poslovni učinek?
• Ste svojim nadrejenim in ostalim partnerjem jasno predstavili vse prednosti in pozitivne učinke, ki ga bo imela investicija v digitalni marketing na poslovne rezultate?
• Ali veste kaj so vaši cilji in kako boste merili uspeh vaše kampanje?

Če je vaš odgovor na katero od vprašanj NE, se morate vrniti na začetek in sestaviti načrt, ki bo prepričal vse udeležene v vašo vizijo. Načrt digitalnega marketinga je več kot le lepe fotografije in grafike, ki jih objavite na Instagramu ali FB. Razumeti morate kako bo vaš načrt pomagal uresničiti načrte vašega podjetja in vstopiti v glavo vodstva in vašega ciljnega občinstva. Vaš načrt socialne kampanje se mora lasersko osredotočiti na oboje, da si zagotovite uspeh. Načrt morate oblikovati predvsem z mislijo na vaše ciljno občinstvo. Če nimate jasno začrtane ideje, komu je vaš načrt namenjen in kako bo to koristilo vašemu podjetju, potem ste izpustili najpomembnejši del načrtovanja.

2. Z vodstvom ne govorite istega jezika
Izrazoslovje, ki ga uporabljate je preveč tehnično in novodobno, vaš management pa se zanima bolj za dobiček in prodajo.
Veliko novopečenih skrbnikov družbenih omrežij se preveč osredotoči na sledilce, všečke, delitve itd. Čeprav so orodja Facebooka osredotočena na engagement, morate znati vodstvu natančno pojasniti kako bodo te številke vplivale na poslovanje. Vodstvo in drugi partnerji so bolj osredotočeni na prihodke, zadovoljstvo strank, prepoznavnost blagovne znamke itd. Uspeh načrta je odvisen od sposobnosti, da okolje socialnih omrežij prenesete v konkretne koristi za vaše podjetje. Z vodstvom in drugimi deležniki morate komunicirati učinkovito in poskrbeti, da stojijo za vašim načrtom. Pritoževanje, da ne razumejo vaših idej pa ne bo rešilo vaše težave.

Ne spreglejte tudi:  Trije najbolj uporabni triki za avtomatizacijo vsebinskega marketinga

3. Vodstvo ne razume socialnih omrežij in se jih “boji”
Lahko se zgodi, da vodilni v vašem podjetju v socialnih omrežjih vidijo samo tveganje in ne razumejo, da odsotnost s socialnih medijev samo po sebi tudi pomeni tveganje za podjetje v sodobnem okolju. Pogosto višji management in vodstvo organizacije ne vidijo prednosti, ki jih lahko digitalni marketing in socialni mediji prinesejo poslovnim rezultatom. Vendar tudi ne postavijo potrebnih vprašanj, zaradi strahu, da bi postavljali “neumna” vprašanja. Edino neumno vprašanje je tisto, ki ostane neodgovorjeno, vendar je vodilnim pogosto nelagodno spraševati novo zaposlenega skrbnika družbenih omrežij o tem, kaj družbena ali socialna omrežja sploh so in kako lahko doprinesejo k podjetju. Vedo, da na tem področju zaostajajo za konkurenco, vendar tega ne znajo popraviti.

Znotraj organizacije je ključno, da razumete socialna omrežja in imate potrebna znanja, vendar je pri komunikaciji z vodstvom včasih potrebno imeti primernega zunanjega partnerja. Vodstvo bo lažje sodelovalo z zunanjim partnerjem ali agencijo, od katere bodo pridobili ustrezna pojasnila in vpogled v koristi socialnih omrežij. Pri uvajanju novosti in digitalnih medijih je zunanji partner pogosto primernejši sogovornik od novozaposlenega v organizaciji.

Ne spreglejte tudi:  Kakšna je uspešna email kampanja?

Kot smo ugotovili tudi pri naših izkušnjah, je sodelovanje z zunanjo agencijo pogosto najhitrejša in najprimernejša pot, da v podjetje vnesete potrebno miselnost delovanja na socialnih omrežjih.

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:






Vir: PamMarketingNut
Oznake: , , , , , , , ,

Read Also