Trije najbolj uporabni triki za avtomatizacijo vsebinskega marketinga

Blog, Digital

1. Triki za samostojno ustvarjanje vsebin

V zadnji letih je razvoj uporabe umetne inteligence in znanja o strojih izredno napredoval. Celo tako zelo, da lahko celotno vsebino vaših objav, za vas napiše računalnik. Vendar se tu lahko pojavi težava, saj še tako razvita tehnologija, ne more ustvariti resnično pristnih, globokih in intuitivnih besedil, ki jih potrošniki običajno najraje berejo.

84% potrošnikov pričakuje, da blagovne znamke ustvarjajo vsebino, ki temelji na znamki in njihovi ponudbi. Toda 60% vsebine blagovnih znamk ne izpolnjuje pričakovanj strank in avtomatizacija bo le še poslabšala te zadeve. Medtem ko je “nastavi in pozabi” strategija izredno enostavna za ustvarjanje vsebin in je odlična rešitev za hitro objavo, pa vam ne zagotavlja nadzora toka misli, tako da je o takšni obliki oblikovanja vsebin, vedno potrebno razmisliti.

2. Urejanje vsebine

Trike za avtomatizacijo marketinške vsebine lahko uporabimo tudi pri urejanju vsebine objav za vašo kampanjo. Vsi vemo, kako pomembna sta oblikovanje vsebine in grajenje vpliva na družbenih omrežjih. V zadnjih letih so socialna omrežja postal glaven vir vsebine, ki je prebrana na spletu. Osredotočanje samo na oblikovanje vsebine, brez posebnega poudarka tudi na ureditev, pa ne bo dalo želenega učinka in zadovoljilo naraščajoče potrebe občinstva po kvalitetni vsebini.

Urejanje vsebine, pa se pogosto izkaže za precej težko nalogo, ko se je nekdo loti lastnoročno. Še posebej, če uporabljate orodja različnih družbenih omrežij. Kakšna je potem rešitev, se sprašujete? Prav imate – avtomatizacija vsebinskega marketinga! Ne samo, da boste prihranili izjemno količino časa, temveč boste v svojo vsebino vnesli tudi doslednost.

3. Distribucija vsebine

Drugi, precej pomemben vidik trženja vsebine je tudi, kako dostaviti svojo vsebino do vašega želenega ciljnega občinstva. Uspeh vaše oglaševalske akcije temelji na tem, ali lahko pravo vsebino pravočasno dostavite pravim osebam, ali ne. Tudi najbolj briljantna vsebina, ki jo ustvarite, vašemu podjetju ne bo naredila veliko dobrega, če nimate celovite strategije distribucije vsebin. Kljub temu, da optimizirate svojo vsebino, da jo iskalniki lahko odkrijejo, morda ne boste mogli doseči tako velikega števila kot bi si želeli.

Zato je ključnega pomena, da izboljšate svoje vsebine in se ne zanašate zgolj na zastarele trike za optimizacijo strani. Zelo pomemben dejavnik, ki ga je tudi potrebno upoštevati pri oblikovanju strategije za distribucijo vsebine, so lastniški in plačani mediji. Glasila, naročila na email novice in družbeni mediji so zelo učinkoviti mediji, ki jih lahko koristno uporabite za razširitev ter izboljšanje vaše vsebine.

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.