Športniki, klubi, glasbeniki, umetniki … Že imate sponzorja?

Blog, Management

Se šport konča na igrišču, tekmovalni stezi, v dvorani …? Se koncert konča ob aplavzu zadovoljnih poslušalcev? Podobno bi se lahko vprašali tudi za vse druge umetniške predstave/performanse.

Športniki, klubi, glasbeniki, ostali umetniki, zabavljači, vaš vpliv in dobra energija zagotovo presegata vse naštete okvirje.
Zagotovo ste že pomislili na kakšnega sponzorja – če ne drugače, se dobro sliši, voziš se v njihovem avtomobilu, nosiš njihove »fensi« obleke, družiš se z njihovimi najboljšimi strankami, tudi kakšen evro pade.

Pa veste, kaj sponzorje zanima, kaj jim lahko ponudite, kako lahko pritegnete njihovo pozornost? Za začetek mogoče tale nasvet – sponzorstvo je zagotovo več kot le logo na vaših oblačilih. V svetu zato radi rečejo: »Sponsorship is everything but the logo!«

Torej, vsak sponzor želi svoj sponzorski vložek obogatiti, ga povezati s svojimi vrednotami, poslanstvom, vizijo, želi, da ste vi njihov ambasador, da svoje vrednote preslikate oz. prenesete v sponzorjevo okolje, tako pa njegovim dodate vrednost, ki je brez vas ne more ustvariti.

Ste pomislili, da bi sponzorjem ponudili celoviti program koristi, ki jih lahko enostavno implementirajo v svoje strategije na oglaševalskem, splošno komunikacijskem, dobrodelnem oz. družbeno odgovornem in vseh ostalih področjih?

Z aktivacijo pridobite vsi. Sponzorji, ki uporabijo vse vaše vrhunske vrednote in presežke za povezavo s svojimi, ter tudi vi, saj se začne vaša podoba povezovati z zelo močnimi blagovnimi znamkami, ki vam preko sponzorske aktivacije prinesejo ogromno prepoznavnost in nove dimenzije tako osebnih kot skupnih koristi.

Pridite k nam na kavo, da se pogovorimo in pripravimo vaš zmagoviti plan!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.