Segmentiranje baz podatkov in zakaj je to pomembno

Veliko smo že govorili o e-mail marketingu, v tokratnem prispevku pa se bomo posvetili segmentiranju baze podatkov.

Ljudje smo različni, posledično so različne tudi naše potrebe in interesi. V kolikor imamo v podjetju bazo podatkov, je dobro za to bazo tudi skrbeti in jo negovati. Če pogledamo s strani naših strank/kontaktov: v današnjem svetu smo okupirani z vseh strani, vsi želijo naše e-mail naslove, nas vabijo, da se prijavimo na njihove e-novice … Komu bomo dali prednost? Tistemu, ki nam podaja uporabne vsebine, ki nam koristijo. Torej, jaz tebi svoj e-mail, ti meni nekaj uporabnega.

Ko smo dobili kontakt, se pojavi vprašanje, ali ga bomo vrgli v skupen koš vseh kontaktov v naši bazi ali pa se bomo potrudili, ga spremljali in ga z uporabnimi vsebinami obdržali kot stranko. Vse nam lahko močno olajša segmentacija!

Posebej določene vsebine

Možnost razvrščanja kontaktov v posamezne kategorije oz. segmente nam omogoča, da vsebine prilagajamo bazi, da podajamo za bazo določene uporabne informacije in delamo smiselne načrte za nadaljnje aktivnosti. Razumeti moramo, da vseh naših kontaktov ne zanimajo iste vsebine, da imajo različno predhodno znanje in interese, ki so jih pripeljali v našo bazo kontaktov. Temu primerno jih moramo tudi nagovarjati, negovati in na dolgi rok poskrbeti, da ne odidejo. Prejemati morajo torej vsebine, ki so zanimive in uporabne za njihovo kategorijo oz. segment. Baze moramo sproti čim bolj segmentirati, pri tem pa upoštevati vse podatke, ki so nam na voljo.

Ne spreglejte tudi:  Naj bo leto 2021 takšno, kot si ga želite. Naše bo nasmejano!

Pregled in analiza podatkov

Razvrščanje ali segmentiranje kontaktov pomeni, da imamo ob kakršni koli analizi precej boljši pregled nad bazo in posledično precej boljše poznavanje kontaktov. Kaj določeni kontakti počnejo, kaj jih zanima, kako aktivni so, kako se odzivajo na naše ponudbe/dejanja, katere vsebine jim pošiljati, kateri kontakti so postali nedejavni in koliko je takšnih, kdo si je prenesel vse naše vsebine in kdo nobene, ali so kupili izdelke, odprli naša sporočila in podobno. Za njihovo aktivnost jih lahko nagrajujemo in s tem pritegnemo še več pozornosti.

Analiza in načrt nadaljnjih aktivnosti

S pregledom podatkov o kontaktih in analizi lahko hitro ugotovimo, kako moramo zasnovati nadaljnje aktivnosti. Stvari se ne zgodijo kar čez noč – zbiranje podatkov, produciranje vsebin in komunikacija s kontakti zahteva čas. Če analiza pokaže, da so naše vsebine uporabne in s strani kontaktov tudi uporabljene, je to pokazatelj, da gremo v pravi smeri. V primeru, da kontakti naših vsebin ne uporabljajo in da so nezainteresirani, pa moramo razmisliti, kaj bi lahko spremenili ali izboljšali.

Kako upravljati baze kontaktov

Na trgu obstaja mnogo orodij, ki nam ponujajo upravljanje z e-mail marketingom. Uporaba avtomatizacije marketinga je v podjetjih vse bolj prisotna oz. skoraj obvezna, saj pripomore k boljšemu pregledu nad našimi kontakti in dobremu upravljanju e-mail trženja, poleg tega pa nam prihrani veliko časa. Nekatera orodja ponujajo brezplačne pakete za manjše baze in enostavne procese, za večje baze in več različnih možnosti pa so na trgu plačljivi paketi različnih velikosti.

Ne spreglejte tudi:  Kje vse je lahko viden naš oglas, če se odločimo za oglaševanje na Facebooku?

Da bomo naše stranke razumeli, je orodje za e-mail trženje potrebno tudi pravilno uporabljati. S tem se bodo na koncu izboljšali tudi rezultati naše komunikacije s strankami, posledično pa bo uspešnejša tudi prodaja v našem podjetju.

V kolikor ste še na začetku ali pa bi radi izboljšali vaš e-mail marketing, se lahko obrnete na nas in svetovali vam bomo, kje in kako začeti, pomagali vam bomo vzpostaviti celoten sistem ter uspešno začeti z marketing avtomatizacijo v vašem podjetju. Vabimo vas, da pridete k nam na kavo in pomagali vam bomo, da bo vaše e-mail trženje postalo zabavno in učinkovito.

Pridite k nam na kavo!

    Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







    Read Also