Pripravite se na poplavo YouTube oglasov!

Blog, Digital

YouTube je (ponovno) spremenil oglasno politiko za ustvarjalce – tokrat so pripravili spremembe na področju “mid-roll” oglasov. To so oglasi, ki se predvajajo med videom, ki si ga ogledujete. Kontrolo nad tem, kje točno se pojavi oglas, ki prekine gledani video (če sploh), je imel do sedaj lastnik videa (lastnik YouTube kanala), Google pa je zdaj to kontrolo v celoti vzel v svoje roke.

Google je pod pretvezo “več predvajanih oglasov = več denarja za ustvarjalce videa” podtaknil dodatne oglase v vsak (monetiziran) video, ki je daljši od osmih minut, to pa ne velja samo za novo naložene videe, temveč tudi za VSE že naložene videe – tudi za tiste, kjer so ustvarjalci videa izrecno označili, da NE želijo predvajati tovrstnih vsiljivih oglasov. Ne govorimo samo o enem oglasu, Google sam presodi, koliko jih lahko strpa v posamezni video.

Google se je tako odločil in pika.

Pri umestitvi »mid-roll« oglasa je imel do sedaj ustvarjalec videa na voljo dve možnosti:

• ročno določanje, kdaj med videom se oglas pojavi, ali

• avtomatsko umeščanje “mid-roll” oglasov.

Saj jih poznate – to so tisti oglasi, ki so na rdeči časovnici videa označeni z majhnimi rumenimi črtami.

Google se sklicuje na “machine learning” umeščanja oglasa v najbolj primeren čas med predvajanjem videa in na dodaten denar od nas, oglaševalcev, a je s to potezo kar malce razjezil ustvarjalce, katerih video vsebine bodo nasmetene z oglasi.

Kaj torej ta sprememba pomeni za nas, oglaševalce?

Več možnosti za umestitev oglasov, cenejša cena za prikaz (vCPM), boljše A/B testiranje oglasov na istem videu, obstajajo pa tudi slabe plati: prenasičenost YouTube oglasov, nadležni in moteči oglasi, vsiljiva konkurenca (z več oglaševalskega budgeta), nezainteresiranost gledalcev, da na oglase kliknejo, navsezadnje porast “ad blockerjev”, ki oglase skrijejo.

Kaj ta sprememba pomeni za vas, gledalce?

Na kratko: več oglasov, ki prekinejo video, ki ga gledate – govorimo o skippable in non-skippable oglasih. Vam je to sprejemljivo? Si želite več ali manj YouTube oglasov? Bi radi med videom vašega najljubšega vlogerja gledali ponovljive oglase za obleke, pohištvo, vrtno orodje in mačje igrače? Ali pa med kuharskim receptom Jamieja Oliverja zažgali palačinke, ker ste čakali, da se oglasi končajo, da nadaljujete s kuhanjem? Če boste v pravi ciljni skupini, vam bodo šli oglasi, ki se ponavljajo, pošteno na živce.

Glede na trenutno stanje vlaganja v oglaševanje je Google tokrat uporabil rešilno bilko, ki pa se lahko kaj hitro spremeni v zelo slabo potezo in s tem odbije nove oglaševalce, ki se jim zdi ta pristop preveč vsiljiv, vas, gledalce, pa morebiti odvrne od YouTube platforme ravno zaradi nadležnih oglasov.

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.