Poraba sredstev na področju digitalnega marketinga dosega rekordne vsote

Poraba sredstev v digitalnem marketingu bo kmalu presegla vrednost 100 milijard dolarjev v letu 2018.

Danes se podjetja, zavoljo hitre digitalizacije, vse manj poslužujejo oglaševanja preko posrednikov in se posledično vedno bolj usmerjajo v MarTech oz. tehnološki marketing. Usmerjajo se v direktno targetiranje potrošnikov preko socialnih omrežij, optimizacije spletnih strani in glasovnih pomočnikov.

Ameriška in britanska podjetja danes namenijo za MarTech več kot 23% svojega proračuna, kar je kar 16% več v primerjavi s prejšnjimi leti. Skoraj dve tretjini (63%) ameriških tehnoloških proračunov je bilo porabljenih znotraj podjetij, v primerjavi s 44 odstotki v lanskem letu. Z večjim vložkom si prizadevajo za povečanje notranje moči podjetij in so, zavoljo zagotavljanja kompetitivnosti, pripravljeni na znatno povečanje izdatkov za MarTech v prihodnosti.

Raziskave kažejo, da povečanje tega procenta izhaja iz proračuna namenjenega medijem in komunikaciji z njimi. Digitalizacija marketinga bo namreč imela precejšen vpliv ravno na podjetja in agencije, ki delujejo z mediji, zato bodo tradicionalne agencije slej ko prej morale prilagoditi svoje proračune ter poglobiti svoje znanje s tega področja v prihodnosti.

Ne spreglejte tudi:  Trije najpogostejši razlogi, zakaj vaš načrt digitalnega marketinga ne dobi podpore v podjetju

Spremljajte novice s področja digitalnega marketinga in najdite rešitve na področju spletnih in drugih digitalnih komunikacij tudi na našem blogu na spletni strani: www.agencija-gig.si

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







Vir: ITProPortal
Oznake: , , , , , , , , ,

Read Also