Poraba sredstev na področju digitalnega marketinga dosega rekordne vsote

Poraba sredstev v digitalnem marketingu bo v letu 2018 kmalu presegla vrednost 100 milijard dolarjev.

Zavoljo hitre digitalizacije se danes podjetja vse manj poslužujejo oglaševanja preko posrednikov in se posledično vedno bolj usmerjajo v MarTech oz. tehnološki marketing. Usmerjajo se v direktno targetiranje potrošnikov preko socialnih omrežij, optimizacije spletnih strani in glasovnih pomočnikov.

Ameriška in britanska podjetja danes za MarTech namenijo več kot 23 % svojega proračuna, kar je kar 16 % več v primerjavi s prejšnjimi leti. Skoraj dve tretjini (63 %) ameriških tehnoloških proračunov je bilo porabljenih znotraj podjetij, v primerjavi s 44-imi odstotki v lanskem letu. Z večjim vložkom si prizadevajo za povečanje notranje moči podjetij in so zavoljo zagotavljanja kompetitivnosti pripravljeni na znatno povečanje izdatkov za MarTech v prihodnosti.

Raziskave kažejo, da povečanje tega odstotka izhaja iz proračuna, namenjenega medijem in komunikaciji z njimi. Digitalizacija marketinga bo namreč imela precejšen vpliv ravno na podjetja in agencije, ki delujejo z mediji, zato bodo morale tradicionalne agencije slej ko prej prilagoditi svoje proračune ter poglobiti svoje znanje s tega področja.

Ne spreglejte tudi:  Če mislite, da veste, kaj vse Google ve o vas, se motite!

Spremljajte novice s področja digitalnega marketinga in najdite rešitve na področju spletnih in drugih digitalnih komunikacij tudi na našem blogu na spletni strani: www.agencija-gig.si

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







Vir: ITProPortal
Oznake: , , , , , , , , ,

Read Also