Osebni stik v email kampanji

Osebni stik je še vedno nepogrešljiv del uspešnega sklepanja poslov, zato se mu v elektronskem sporočilu približamo tako, da ime naslovnika vključimo v uvodni pozdrav. Pomembno je, da se pri pisanju sporočil držimo bontona.

Uporabljajmo vikanje, ton komunikacije pa naj bo v skladu s tem, komu sporočilo pošiljamo. Če gre za osebo, s katero smo že sodelovali, je lahko komunikacija bolj sproščena, osebna, če v stik stopamo prvič, pa moramo to pri zasnovi sporočila tudi upoštevati. Ne želimo, da je vsebina predolga, zato jo učinkovito strnimo. Pri tem moramo paziti tudi, da sporočila niso preveč prodajno naravnana, saj imajo takšna sporočila navadno ravno obraten učinek. Naslovniki se na sporočila odzivajo drugače, zato spremljajmo, kakšen je njihov odziv in sporočila po potrebi tudi prilagodimo.

Naredimo vse, da se ne znajdemo med vsiljeno pošto!

Zelo pomembno je, da se na vsak način poskusimo izogniti temu, da pristanemo med vsiljeno pošto. Kako to storimo? Naslovnika pozovemo, da nas doda med svoje stike, pozorni pa moramo biti tudi na besede, ki jih uporabljamo. Če uporabimo besede, ki jih uporabniki pogosto označujejo kot vsiljeno pošto (spam), bo sistem sporočilo najverjetneje zaznal kot nevarno in pristanku med vsiljeno pošto se ne bomo mogli izogniti. Pred pristankom med vsiljeno pošto nas bo obvarovala tudi izbira primernega e-mail ponudnika.

Ne spreglejte tudi:  Agencija GIG in #ZmajevoSrce v izboru digitalnih presežkov Slovenije!

Obvezno preverimo odziv!

Kot smo že omenili, vsa sporočila ne delujejo enako dobro pri vseh skupinah. Zanima nas torej, kako se določena skupina odziva na določeno sporočilo. Kako bomo to preverili? Preprosto! Z maili izvedemo A/B test; hkrati bomo torej poslali verziji z različnimi naslovi, rezultati pa nam bodo povedali, katero sporočilo je učinkovitejše.

Rezultati, rezultati, rezultati!

Zadnji, vendar nikakor ne najmanj pomemben korak uspešnega e-mail marketinga, je spremljanje rezultatov. Vas zanima, koliko ljudi je obiskalo povezave znotraj vašega sporočila, koliko jih je takšnih, ki so vaše sporočilo označili kot vsiljeno pošto? Preverite in prilagodite pošiljanje, da boste dosegli optimalne rezultate.

Ključno je, da poznamo naše naročnike, njihove želje in potrebe. Bolje kot jih poznamo, lažje jim bomo poslali sporočilo, ki se mu preprosto ne bodo mogli upreti.

Če potrebujete našo pomoč pri zasnovi marketinške e-mail kampanje ali pa bi preprosto želeli izvedeti več, vabljeni na kavo!

Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







Zanimivo za vas:

Ne spreglejte tudi:  Začetek sponzorskih dogovorov
Oznake: , , ,

Read Also