Orodja marketinške avtomatizacije

Dolgoročno gledano nam CRM sistemi (sistemi za upravljanje odnosov s strankami oz. Customer Relationship Management) pomagajo postaviti kakovostne odnose med stranko in podjetjem, to pa je osnova za uspešno sodelovanje.

Nadzor nad prodajnim procesom

Orodja na svojih nadzornih ploščah omogočajo jasen pregled nad celotnim trenutnim prodajnim procesom. Posli so razvrščeni glede na prodajni proces, stranke pa se lahko glede na aktivnosti prestavljajo po različnih stopnjah prodajnega procesa. Tako imamo pregled nad celotnim potekom, orodja pa hkrati omogočajo tudi vpogled v aktivnosti prodajne ekipe. 

Integracije

Programska oprema za avtomatizacijo marketinga omogoča več integracij in povezovanj z različnimi aplikacijami. Za lažjo predstavo – Active Campaign in Hubspot ponujata povezavo orodja z več sto aplikacijami. Osnovne in uporabne povezave so npr. Shopify, WooCommerce, Facebook, WordPress, Google Analytics, ChatBot in druge.

Primerjava orodij

Na tržišču je precej orodij za marketinško avtomatizacijo in CRM. Dobro je, da se pred izbiro natančno pozanimamo, kaj nam določeno orodje ponuja in kako ga bomo najučinkoviteje uporabljali. Na našo odločitev o izbiri orodja in paketa vplivajo vprašanja o velikosti baze kontaktov, podjetja, o naših željah in potrebah, količini denarja in časa, ki smo ga pripravljeni vložiti in podobno. 

Ne spreglejte tudi:  Osebni stik v email kampanji

Katero orodje izbrati?

Osnovne avtomatizacije in osnovno pošiljanje e-mail kampanj ponuja orodje Mailchimp. Za bolj napredno uporabo so primerni Hubspot, Marketo, Eloqua, Active Campaign in ostali.

Pred izbiro orodja je potrebno opredeliti, kaj želimo doseči, kakšna bo naša marketinška strategija, kakšna bo naša investicija v marketinška orodja in kakšne zmogljivosti bomo za to sploh potrebovali. Nekaj marketinških orodij za manjšo bazo je tudi brezplačnih (Mailchimp ponuja osnovni paket do 2000 kontaktov brezplačno), kar omogoča manjšim podjetjem, da si postavijo nov marketinški kanal.

Baza kontaktov

Če bazo že imamo iz prejšnjega sistema za upravljanje kontaktov, jo prenesemo v nov sistem, ki smo ga izbrali za upravljanje marketinških procesov. V kolikor imamo bazo shranjeno samo v preglednicah, je priporočljivo pred vnosom preveriti, ali je dobro urejena. Če ni, jo uredimo še pred vnosom v sistem. Baza podatkov nato postane prostor, kjer se shranjujejo čisto vsi podatki o uporabniku (aktivnosti na spletni strani, aktivnosti v avtomatizacijah in kampanjah). Baza podatkov nam omogoča, da naše kontakte segmentiramo in ustrezno nagovarjamo.

Ne spreglejte tudi:  Priročnik za muzičarje! - PROMO PACK

V kolikor vas zanima avtomatizacija marketinga, vam z veseljem pomagamo in svetujemo!  

Pridite k nam na kavo!

    Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







    Read Also