Orodja, ki jih mora poznati uspešen oglaševalec

Tokrat bomo govorili o orodjih, ki jih mora oglaševalec dobro poznati, saj so ključni za uspeh digitalne oglaševalske kampanje! Najpomembnejše je poznavanje produkta ali storitve, ki jo tržimo, in seveda vas, kupcev, saj bi brez tega prodajali napačen produkt napačni ciljni skupini.

Gremo kar po vrsti.

Dober oglas potrebuje dobro zgodbo, vsebino in spletno/pristajalno stran (landing page), kjer lahko opravite prodajo. Kar tretjino svetovnega spletišča poganja platforma WordPress, zato je poznavanje te platforme pomembno pri zasnovi dobre predstavitve. Pri implementaciji pristajalnih strani je znanje HTML, CSS in JavaScript programskega jezika nepogrešljivo.

Osnova za kar najbolje optimizirano spletno stran za brskalnik Google je SEO optimizacija (Search Engine Optimization)! Da na straneh vse gladko teče (hiter odzivni čas, pravilno indeksiranje …), nam Google ponuja številna orodja. Z vpisom strani v Search Console (Webmasters / Google spletni skrbniki) Googlu sporočimo, da lahko stran prebrska po vsebini, s tem pa je pripravljena za umestitev v iskalnik.

Orodje Google Page Speed nam pomaga pri hitri odzivnosti pristajalne strani in pravilni optimizaciji (da stran nima prevelikih slik, skript ali kakšnih zamud pri nalaganju). Za sledenje in dobro poznavanje obnašanja naših obiskovalcev na spletni strani je obvezna uporaba orodja Google Analytics – to lahko povežemo tudi z oglaševalskim računom Google Ads, ki nam pomaga do boljših konverzij pri prodaji.

Ne spreglejte tudi:  Firefox ponuja ponarejeno zgodovino brskanja, s katero boste prelisičili oglaševalce. Ste na strani uporabnikov ali oglaševalcev? Preverite!

Za oblikovanje pristajalnih spletnih strani (landing page) in kreacijo grafičnih oglasov potrebujemo primerna grafična orodja. Najbolj razširjeni orodji za grafično oblikovanje sta Photoshop in Illustrator. Orodji sta plačljivi, dobite ju v paketu Adobe Creative Cloud, a brez skrbi, obstajajo tudi brezplačne različice teh programov! Najbolj razširjeni so Afinity Photo ali Gimp (namesto Photoshopa) in Afinity Designer (namesto Illustratorja).

Tako, predstavili smo vam osnove, ki jih potrebujete, da lahko pripravite dober grafični oglas – saj veste, da A/B testiranje zahteva več kot eno grafiko, kajne?

Lahko rečemo, da je za dobro oglaševalsko kampanjo nujen dober video oglas – tudi za to so na voljo številna orodja! Med plačljivimi se najpogosteje uporabljata Adobe Premiere in Final Cut Pro (za “Mac” uporabnike), a tudi tukaj so na voljo brezplačna orodja, npr. DaVinci Resolve (ta video je editiran v DaVinci Resolve).

Ko imamo pripravljene dobre tekstovne, grafične in video oglase, pa je ključno poznavanje oglaševalskih platform. Oglase lahko plasiramo na Google Ads platformo, ki nam ponuja največji nabor ciljnih skupin, ki jih lahko targetiramo v iskalnih, prikaznih ali video kampanjah.

Socialna omrežja beležijo občuten porast, zato sta lahko izjemno uspešni tudi Facebook in Instagram kampanji. Naše oglase lahko glede na prodajni produkt ali storitev ter ciljno skupino plasiramo še na druge platforme (npr. LinkedIn) ali pa uporabimo nativno oglaševanje (npr. Outbrain in drugi).

Ne spreglejte tudi:  Kje vse je lahko viden naš oglas, če se odločimo za oglaševanje na Facebooku?

Kako vemo, da je naša kampanja uspešna?

Dobro zastavljena oglasna kampanja ima dobro konverzijo (vložen denar v oglaševanje in dober prodajni izplen / ROI), za to pa sta za namene remarketinga in merjenja konverzij ključni tudi orodji Google Tag Manager in Facebook Pixel, ki obiskovalce naše spletne strani spremenijo v zadovoljne kupce!

Kaj pa vi? Poznate vsa našteta orodja? Jih redno uporabljate?

Potrebujete pomoč? Pridite k nam na kavo!

    Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







    Read Also