Organizacija poslovnega dogodka – kje začeti?

Blog, Dogodki

Želite organizirati nepozaben poslovni dogodek, pa ne veste, kje bi začeli?

Nihče ne pozna vaše organizacije bolje kot vi sami. Zakaj bi torej sploh iskali pomoč izven lastne organizacije? In če že, komu boste zaupali izvedbo?

V kolikor imate izdelano vizijo vašega dogodka, potrebujete logista, ki bo namesto vas opravil nekaj nalog in vam tako prihranil čas. Skrbel bo za nemoten potek vašega dogodka, vi pa se boste lahko zabavali in sklepali nove poslovne vezi. Morda pa je vendarle smiselno najeti profesionalce, ki bodo poleg logistike vaš dogodek spremenili v poligon za doseganje vaših poslovnih ciljev.

Zakaj so poslovni dogodki tako pomembni in kakšne možnosti nam nudijo?

Mreženje, izboljšanje osebnih odnosov med zaposlenimi in do strank, ustvarjanje novih in širjenje obstoječih vsebin, promocija podjetja in prodaja, grajenje pripadnosti ob praznovanju skupnih uspehov, motivacija, prepoznavnost in ustvarjanje pozitivne javne podobe podjetja so le nekatere od možnosti, ki nam jih ponuja organizacija dogodka.

Da izkoristimo čim več priložnosti, je smiselno, da si odgovorimo na nekaj vprašanj.

Ali jasno poznamo cilje, zaradi katerih organiziramo dogodek?

Pomembno je, da cilje podrobno opredelimo – tako vsebinsko kot količinsko, saj bomo lahko le tako ocenili, ali smo z dogodkom uspeli prenesti želeno sporočilo na obiskovalce in dosegli poslovne cilje, ki smo si jih zastavili.

Kdo je naša ciljna publika?

Zavedati se moramo, da so udeleženci dogodka jedro našega druženja. Vse načrtovane vsebine so namenjene občutkom naših povabljencev, zato moramo dobro poznati njihove želje in pričakovanja.

Poiščimo rdečo nit dogodka

Ljudje si zapomnimo zgodbe – izstopajmo!

Ko smo odgovorili na prve tri točke, smo postavili temelje za izvedbo našega dogodka. V nadaljevanju vam bomo ponudili še par namigov, ki vam bodo pomagali pri organizaciji.

Prednost dajte vsebini!

Bolj kot prireditveni prostor in izgled odra je pomembna vsebina; brez dobre zgodbe in vsebine vam niti najimenitnejši prostor ne bo pričaral nepozabnega dogodka.

Uporabljajte tehnologijo, ki vam je na voljo

Možnosti so neskončne in se nenehno izboljšujejo. Z uporabo modernih tehnologij si lahko olajšamo organizacijo, ponujene so nam tehnične rešitve za organizacijo video konferenc, na voljo so številni vizualni efekti itd.

Ne pozabite, da dogodek poteka tako pred kot tudi po dogodku

Pred dogodkom vključite udeležence v pripravo, saj boste s tem dvignili pripadnost in stopnjevali pričakovanje, po dogodku pa lahko delite foto in video vsebine ter tako obujate spomine.

Skrbno načrtujte stroške in se držite proračuna

Bodite pozorni na vse elemente organizacije dogodka, saj se lahko v nasprotnem primeru stroški izredno hitro povečajo.

Na vsakem koraku komunicirajte vrednote

V kolikor vam je mar za okolje, uporabljajte ekološko embalažo; če ste tehnološko napredno podjetje, se poslužujte najmodernejših tehnologij; v kolikor vam je mar za lokalno okolje, nadgradite dogodek z dobrodelno noto …

Bodite originalni

Kreativne ideje in drugačnost nas delajo vidne med konkurenti.

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.