Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – PROMOCIJA in PRODAJA

Ne glede na to, ali prirejamo dogodek prvič ali pa smo že izkušeni organizatorji, obstajajo opravila, na katera ne smemo pozabiti, pa če organiziramo poslovno srečanje, filmski festival ali poletne otroške delavnice. Tokrat nadaljujemo s predstavitvijo »checklista«, ki nam bo pomagal, da v procesu izvedbe ne bomo pridobili sivih las in želodčnih težav.

PRODAJA

V kolikor je naš cilj komercialni uspeh dogodka, moramo biti še posebej pozorni na marketinške aktivnosti, ki bodo dogodek primerno izpostavile.

Ko razmišljamo o vstopnicah, ne smemo pozabiti na:

  • izbor ustreznih prodajnih kanalov,
  • postavitev cen posameznih kategorij vstopnic in formiranje prodajnih akcij,
  • število in namen nagradnih vstopnic,
  • akreditacije za novinarje in fotografe,
  • VIP vstopnice za poslovne partnerje in nam pomembne goste,
  • sponzorske vstopnice,
  • vstopnice za ekipo in soorganizatorje.

Bi želeli prejeti naš checklist, ki vam bo olajšal pripravo in izvedbo vašega dogodka?

PROMOCIJA

Ob zasnovi promocijske kampanje ne smemo pozabiti na tradicionalne oblike promocije, kot so:

  • jumbo plakati, mestni/city ali npr. B1 plakati ter morda
  • tiskani letaki,
  • TV in radijsko oglaševanje,
  • oglasi v tiskanih medijih,
  • transparenti na mestnih vpadnicah,
  • oglaševanje na avtobusnih zaslonih ali v taksijih.
Ne spreglejte tudi:  Agencija GIG in #ZmajevoSrce v izboru digitalnih presežkov Slovenije!

Vse večjo vlogo pa seveda igrajo digitalni kanali promocije, preko katerih lahko z veliko preciznostjo pridemo do potencialnih obiskovalcev našega dogodka. V današnjem času se veliko dogodkov odvija online, omenjeni kanali oglaševanja pa nam omogočajo dovršeno komunikacijo z udeleženci dogodka od prvega stika do zahvale za udeležbo.

MEDIJI – PR AKTIVNOSTI

Kaj pa medijska pokritost dogodka? V kolikor ocenjujemo, da naš dogodek s seboj nosi zgodbo, ki bi znala zanimati urednike določenih medijev, se nanje obrnemo z medijskim sporočilom. Za medije z večjim dosegom pripravimo unikatno zasnovane zgodbe. V našem media planu predvidimo možnosti premiernih najav in predstavitev, ki jih ponudimo urednikom pomembnejših medijev. Ne pozabimo na napovednike dogodkov na spletu, v tiskanih medijih ter na radijskih postajah. Novinarje povabimo na dogodek ter se dogovorimo za reportažo. Na tej točki se kot izjemno pomemben izkaže socialni kapital, ki ga premore uspešen “piarovec”.

Hvala za pozornost, že prihodnji teden se posvetimo aktivnostim, ki potekajo na samem dogodku!

Bi želeli prejeti naš checklist, ki vam bo olajšal pripravo in izvedbo vašega dogodka?

Ne spreglejte tudi:  Firefox ponuja ponarejeno zgodovino brskanja, s katero boste prelisičili oglaševalce. Ste na strani uporabnikov ali oglaševalcev? Preverite!

Pridite k nam na kavo!

    Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







    Oznake: ,

    Read Also