Agencija GIG

Komunikacije, odnosi z javnostmi, digitalni marketing.

Learn More

Agencija GIG

Komunikacije, odnosi z javnostmi, digitalni marketing.

Learn More

Začetek marketinške avtomatizacije

V sklopu naših videov o avtomatizaciji marketinga smo povedali že več stvari. Tokrat pa poglejmo še, kako in kje začeti. Kako izbrati orodje za e-mail marketing? Že na začetku moramo natančno opredeliti, za kaj bi želeli orodje uporabljati. Dobro je preučiti različne pakete in funkcionalnosti, ki jih ponujajo. Je smiselno porabiti takšno vsoto denarja za […]

Continue Reading

Orodja marketinške avtomatizacije

Dolgoročno gledano nam CRM sistemi (sistemi za upravljanje odnosov s strankami oz. Customer Relationship Management) pomagajo postaviti kakovostne odnose med stranko in podjetjem, to pa je osnova za uspešno sodelovanje. Nadzor nad prodajnim procesom Orodja na svojih nadzornih ploščah omogočajo jasen pregled nad celotnim trenutnim prodajnim procesom. Posli so razvrščeni glede na prodajni proces, stranke […]

Continue Reading

Kaj je marketinška avtomatizacija? -OSNOVE

E-mail marketing že dolgo ni več samo pošiljanje e-mailov. Različna orodja za marketinško avtomatizacijo nam danes pomagajo pri obvladovanju večjega števila naših kontaktov in učinkovitemu odnosu do kontaktov. Avtomatizacija marketinških procesov je danes skoraj nepogrešljiv del večjih in tudi manjših podjetij. Na kakšen način se uporablja avtomatizacija mailinga? Orodja za marketinško avtomatizacijo nam pomagajo, da […]

Continue Reading

Priročnik za muzičarje! – PROMO PACK

Concert pack je mapa z zbranimi materiali, ki jih organizator potrebuje za dobro pripravo na naš dogodek. Poleg tehničnega in hospitality riderja, ki smo ju obdelali v drugem videu, moramo v concert pack vključiti še nujno potrebne promocijske materiale. PROMO PACK V promo pack vključimo vse promocijske materiale: uradne promocijske fotografije v visoki (cca 3 […]

Continue Reading

Priročnik za muzičarje! – LOGISTIKA

O pripravi tehničnega in hospitality riderja smo se že pogovarjali, tokrat pa bomo govorili o logistiki priprave na koncert. POGODBA Tudi v primeru, ko organizatorja dogodka dobro poznamo, je pomembno, da vse bistvene zadeve razčistimo pred dnevom koncerta. Določimo uro in trajanje nastopa ter čas našega prihoda. Vsak telefonski pogovor čimprej pretvorimo v poslan mail, […]

Continue Reading

Priročnik za muzičarje! – TEHNIČNI RIDER

Za organizatorje, tonske mojstre, lučkarje in seveda za izvedbo odličnega koncerta je še kako pomemben brezhiben tehnični rider. Dobro pripravljen tehnični rider skrajša čas postavitve banda, produkcijski ekipi pa prihrani morebitne nesporazume. Najprej dobro razmislimo, kaj vse potrebujemo na odru, da se bomo počutili kar najbolj sproščeno in domače. Predstavljajmo si, da želimo opremo iz […]

Continue Reading

Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – PO DOGODKU

Ne glede na to, ali prirejamo dogodek prvič ali pa smo že izkušeni organizatorji, obstajajo določena opravila, na katera ne smemo pozabiti, pa če organiziramo poslovno srečanje, glasbeni festival ali predstavitev naše nove knjige. Danes se bomo posvetili aktivnostim, ki sledijo po izvedenem dogodku. PRESS Ker želimo, da naš dogodek še dolgo odmeva v javnosti, […]

Continue Reading

Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – NA DOGODKU

V prejšnjih videih smo “obkljukali” pomembne aktivnosti v fazi načrtovanja ter priprave pred dogodkom, tokrat pa vstopamo v dogajanje na dogodku samem. Prišel je torej dan D, na katerega smo se pripravljali. Akcija! EKIPA Preverimo prisotnost ekipe ter razdelitev vlog na dogodku. Poskrbimo za akreditacije za njihov nemoten prihod. Ne pozabimo na t. i. “runnerja”, […]

Continue Reading

Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – PROMOCIJA in PRODAJA

Ne glede na to, ali prirejamo dogodek prvič ali pa smo že izkušeni organizatorji, obstajajo opravila, na katera ne smemo pozabiti, pa če organiziramo poslovno srečanje, filmski festival ali poletne otroške delavnice. Tokrat nadaljujemo s predstavitvijo »checklista«, ki nam bo pomagal, da v procesu izvedbe ne bomo pridobili sivih las in želodčnih težav. PRODAJA V […]

Continue Reading

RK Trimo Trebnje in Agencija GIG

Rokometni klub Trimo Trebnje, klub s 37-letno tradicijo, je od leta 1995 del slovenske prve lige. Klub se lahko pohvali s 17-imi naslovi državnih prvakov med mlajšimi selekcijami, barve Trebnjega pa so zastopane tudi v slovenski reprezentanci. Agencija GIG je za RK Trimo Trebnje pripravila poslovno marketinški koncept, zasnovala načrt vsebinskega marketinga športnega kluba in […]

Continue Reading