Kje vse je lahko viden naš oglas, če se odločimo za oglaševanje na Facebooku?

Blog, Digital

Morda se vam zdi današnji naslov malce nenavaden, vendar je pomembno, da se zavedamo, da Facebook še zdaleč ne ponuja več samo ene vrste oglasa – “oglaševanje na Facebooku” pa hkrati še zdaleč ne pomeni, da bo naš oglas viden zgolj in samo na Facebooku!

S tem, ko smo se odločili za oglaševanje na Facebooku, smo si odprli široko paleto prikaza naših oglasov na platformah Facebook, Instagram, Messenger in Audience Network

Vabim vas na hiter sprehod po različnih možnostih umestitve našega oglasa, ki jih ponuja oglaševanje na Facebooku. 

Upravitelj oglasov na Facebooku nam v razdelku Umestitve kot privzeto nastavitev ponudi avtomatsko umestitev oglasa na različnih mestih glede na izbrani cilj in zasnovo oblikovanega oglasa. Želimo več kontrole, zato izberemo možnost ročne nastavitve. Tu lahko najprej izberemo, da se naš oglas npr. prikaže samo na mobilnih napravah, iz te izbire pa izhajajo tudi nadaljnje možnosti pozicij oglasa. 

Poleg klasičnih opcij oglasa na zidu Facebooka ali Instagrama (kjer še vedno velja največja konkurenca) lahko oglas pozicioniramo tudi v Facebookov Marketplace ali pa ga umestimo v Facebookov “desni stolpec” (po mnenju mnogih dobra pozicija za izvajanje remarketinga, dobro pa učinkuje tudi za gradnjo imena blagovne znamke)Messenger nam ponuja zanimivo opcijo, da se naš oglas pojavi kar med osebnimi sporočili uporabnika, lahko ga “vrinemo” v videe, ki jih uporabniki pregledujejo, ali pa ga Facebook in Instagram plasirata med Storyje.

Še posebej zanimiva je ponujena opcija, da lahko s pomočjo Facebook platforme oglašujemo izven Facebooka. Za to poskrbi omrežje Audience Network, ki nam omogoča, da se naš oglas pojavi v člankih, aplikacijah ali videih izven Facebooka

Vse omenjene opcije so precej raznolike in tudi cenovno različne. To daje Facebook oglaševanju izjemno širino in težo. Dejstvo, da lahko celoten izbor pozicij upravljamo na enem mestu, pa naredi oglaševalsko izkušnjo še bolj učinkovito. Izbor posameznih opcij je odvisen predvsem od ciljev naše kampanje, učinkovitost pa je povezana tudi z izkušenostjo oglaševalca.

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.