Katera je prava digitalna agencija zame?

Krmarjenje skozi svet digitalnega marketinga je lahko precej zastrašujoča in nehvaležna naloga za vsakega lastnika podjetja, ki je že tako na tesnem s časom. Zato se mnogi raje odločijo za najem digitalne agencije, ki to nalogo opravlja zanje.

Vse večja potreba po specializiranem digitalnemu marketingu na trgu, pa je povzročila pravo poplavo številnih digitalnih agencij. V poplavi ponudnikov, izbira prave agencije zato za mnoge podjetnike predstavlja neprijetno, a vendar nujno, nadlogo. Potreben jim je zaupanja vreden in kompetenten digitalni partner za upravljanje njihovih tržnih potreb, a pojavlja se vprašanje kako takšno agencijo najti.

Se tudi vi sprašujete kateri so tisti kriteriji, ki jih morate upoštevati pri izbiri najustreznejše digitalne agencije za vaše podjetje? Berite dalje, spodaj smo izbrali nekaj najkoristnejših nasvetov za vas.

1. Razumevanje vaših potreb in proračuna
Preden se zaletite v sestanek s potencialno agencijo, dodobra preučite in določite vaše potrebe s področja digitalnega marketinga. Da bi bolje razumeli stroške, ki so za dosego željenih ciljev potrebni, razmislite o svoji spletni strani, optimizaciji spletnih strani, oglaševalskih ter o družbenih in oblikovalskih potrebah. Proračun je potrebno premišljeno zastaviti, pri tem pa upoštevajte tudi dejstvo, da v digitalnemu marketingu pravilo »več denarja, več muzike«, največkrat še kako drži.

Ne spreglejte tudi:  Kako ustvariti uspešno digitalno kampanjo?

2. Zahtevajte transparentnost
Pomanjkanje transparentnosti naj za vas pomeni takojšnji vklop rdečega alarma. Preverite spletno stran agencije, če le-ta ne vsebuje podatkov o lokaciji, podjetju in klientih, nekaj zagotovo ni vredu. Izogibajte se velikih in nemogočih obljub po izredno ugodnih cenah, saj so ta velikokrat zavajujoča.

3. Pomen verodostojnosti
Kako verodostojna je agencija, ki si jo ogledujete in kakšne izkušnje ima na tem področju? Preglejte vsa družbena omrežja in povprašajte naokrog o referencah. Če na spletni strani ali družbenih omrežjih ne najdete nobenih mnenj in priporočil strank, jih od njih lahko zahtevate tudi sami. Na morebitno negativno objavljeno mnenje stranke, pa še ni potrebno vedno gledati negativno. V določenih primerih lahko na takšno objavo gledamo tudi kot na dokaz o transparentnosti, kar lahko še poveča kredibilnost agencije.

4. Izvedite Test s pivom
Povezava med podjetjem in ustvarjalno ekipo mora temeljiti na več kot le trženju blagovne znamke. Izvedite Test s pivom, tako da povabite ključne igralce z obeh strani na kavo, čaj, pijačo ali obrok, in preverite ali lahko delate skupaj. To, da se sodelavci lepo razumejo tudi izven delovnega časa, je lahko zelo koristno za sam delovni proces, zato izberite takšno agencijo, ki bo najbolj sovpadala z vašo znamko, osebnostjo in razpoložljivostjo. Sijajno poslovno partnerstvo namreč presega poslovno okolje, odlični odnosi pa se potem odražajo v izjemnih rezultatih.

Ne spreglejte tudi:  Kaj pravzaprav so spletni piškotki?

Tudi sami na tem področju delujemo že vrsto let in se trudimo za zadovoljstvo strank, ki se k nam z veseljem redno vračajo za nove projekte.

Oglejte si spletno stran naše agencije na www.agencija-gig.si in skupaj bomo poiskali najboljšo rešitev za vaše digitalne potrebe.

P.s. Pivo se že hladi v hladilniku.

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







Vir: EntrepreneurMagazine
Oznake: , , , , , , , , ,

Read Also