Kakšna je uspešna email kampanja?

Štiri milijarde e-mail uporabnikov po svetu v enem dnevu pošlje in prejme kar tristo milijard sporočil na dan! Kljub temu pa vse le ni tako preprosto. Zgolj količina poslanih sporočil ne pomeni nujno tudi več uspeha. Vse je odvisno od tega, kako uspešno sledimo ključnim korakom.

BREZ UREJENE BAZE NE BO ŠLO

Temelj uspešnega e-mail marketinga je seveda ustrezna baza kontaktov. Čeprav je zbiranje kontaktov zamuden proces, se nam bo dolgoročno zelo obrestoval. Preden se tega lotimo, se moramo najprej prepričati, da imamo za vsak elektronski kontakt dovoljenje za pošiljanje. Bazo kontaktov si je smiselno razdeliti v podkategorije in tako naročnike razdeliti v različne skupine. Kako jih bomo razdelili, je odvisno od naših ciljev.

DRŽIMO SE RECEPTA 4K

Rezultate in uspešnost kampanje bomo najlažje preverili, če si bomo zastavili merljive cilje. Naj bodo torej specifični, dosegljivi in tudi časovno omejeni. Ko pripravljamo načrt za doseganje ciljev, se držimo recepta 4K – Kaj, Kdaj, Komu in Kako pogosto pošiljamo. Naročnikom se lahko hitro zazdimo nadležni, če se javljamo prepogosto. Poiskati moramo torej ravno pravo mero pošiljanja; želimo, da nas imajo v mislih. Da bomo zares izkoristili prednosti e-mail marketinga, vpeljemo avtomatizacijo.

Ne spreglejte tudi:  So vaši oglasi na Facebooku in Instagramu zares učinkoviti?

PRVI VTIS JE POMEMBEN

Kaj je tisto, kar vpliva na to, ali prejeto sporočilo odpremo ali ne? V prvi vrsti je to zagotovo naslov, tisto, kar napišemo v polje Zadeva, zato bodimo pozorni, da ga zapišemo na prepričljiv način. Besedilo bo na naslovnika naredilo boljši vtis, če bo privlačno na pogled. Pomagajmo si s fotografijami, video in drugimi vizualnimi elementi – vendar ne pretiravajmo! Vsebina je še vedno najpomembnejša. Potencialne naročnike bomo še lažje pritegnili, če jim ponudimo ekskluzivno vsebino.

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







Zanimivo za vas:

Ne spreglejte tudi:  Športniki, klubi, glasbeniki, umetniki … Že imate sponzorja?
Oznake: , , , , ,

Read Also