Kako moj računalnik ve, da kupujem novi iPhone?

Blog, Digital

V prejšnjih zapisih smo govorili o spletnih piškotkih in kako koristijo Facebooku ter Googlu, sedaj pa poglejmo, kako lahko koristijo nam!

Predstavljajmo si, da imamo vzpostavljeno spletno stran, preko katere prodajamo Apple izdelke, med njimi tudi najnovejši iPhone. Naša spletna stran ni samo prodajni kanal, ampak je tudi marketinško/oglaševalsko orodje, ki nam pomaga pri analizi naših obiskovalcev/kupcev ter pri pospeševanju prodaje.

Da ugotovimo, kje na spletni strani se naši obiskovalci zadržujejo in kateri so njihovi najljubši prodajni izdelki, imamo na strani vkomponirano orodje za analizo (Google Analytics) in ustvarjen Google Tag. Google Analytics bo vsakemu obiskovalcu (če se ta strinja s prenosom #GDPR) na računalnik namestil unikatni piškotek. Ta piškotek (preko Google Analytics) nam poda informacije o uporabnikih, ki navigirajo po naši spletni strani. Tako izvemo, koliko obiskovalcev je našo stran obiskalo, katere produkte so si ogledovali (CTR/Click Through Rate) in koliko jih je opravilo spletni nakup (CVR/Conversion Rate).

Izvedeli smo sledeče:

• vemo, koliko obiskovalcev obiskalo spletno stran,

• vemo, koliko obiskovalcev si je ogledalo novi iPhone,

• vemo, koliko obiskovalcev je opravilo spletni nakup,

• vemo tudi, koliko obiskovalcev je dodalo iPhone v košarico, a ni opravilo nakupa.

Osredotočimo se torej na slednje. Targetirati želimo tiste ljudi, ki so iPhone že dodali v spletno košarico, a niso zaključili nakupa. Razlogov, zakaj niso opravili nakupa, je lahko več – mogoče v tistem trenutku pri sebi niso imeli podatkov kreditne kartice, mogoče niso bili prepričani glede dostave, mogoče so hoteli še enkrat premisliti o nakupu. Ne poznamo imen in priimkov teh obiskovalcev, vemo pa, da imajo na svojih računalnikih piškotek, ki ga je namestil Google Analytics in/ali Google Tag.

Ker želimo pospešiti prodajo, bomo ustvarili Google oglaševalsko kampanjo, preko katere bomo targetirali vse obiskovalce, ki (še) niso zaključili spletnega nakupa.

Ogledali smo si že, kako nam Google sledi po spletnih straneh ([več tukaj]), spoznali smo tudi osnovne tipe oglasnih kampanj ([več tukaj]).

Tokrat izberemo Google prikazno omrežje, s katerim bomo ciljni skupini prikazali všečen in moderen grafični oglas z novim iPhonom. Ker imamo veliko spremenljivk (ne vemo pravega razloga za opuščanje nakupa), lahko ustvarimo več grafičnih prikazov z različnimi pozivi (CTA/Call To Action). Prvi oglas nas npr. seznanja z ugodnim financiranjem, drugi o enostavnem prevzemu, tretji o odlični funkcionalnosti telefona itd. Tako imamo na voljo A-B primerjave (in odgovore) o tem, kateri oglasi so najuspešnejši (visok odstotek konverzije).

Tako bo Google prikazoval naše oglase (na spletnih straneh, ki uporabljajo oglasno mrežo Google AdSense) vsem v ciljni skupini (obiskovalci, ki niso zaključili nakupa), mi pa lahko spremljamo, kateri oglasi imajo visok odstotek klikov in konverzije – to je lahko tudi povod, da našo spletno stran bolje optimiziramo in obiskovalcu postrežemo z dodatnimi informacijami (o plačilu, dostavi, prevzemu), tako pa nam v prihodnje ne bo potrebno zapravljati za oglase!

Pozor! V našo kampanjo moramo obvezno vnesti pomembno varovalko. Iz nabora ciljne skupine moramo IZKLJUČITI vse tiste, ki so na oglas kliknili in telefon tudi dejansko kupili. Če tega ne storimo, jim bomo prikazovali oglase, ki so zanje irelevantni, saj so telefon že kupili. Z varovalko bomo uspešno zmanjšali trošenje našega oglaševalskega denarja.

Saj ste že doživeli, da se vam je oglas za izdelek prikazoval tudi po tem, ko ste taisti izdelek že kupili, ne? Neprimerno!

Pa še namig, kako se “znebiti” takih oglasov, ko smo že opravili nakup. Kliknemo na “X” oznako “AdChoices/Google oglasi” in izberemo opcijo “Already bought this”. Oglas se nam tako ne bo več prikazoval.

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.