Kako deluje digitalni marketing?

Večje razlike med digitalnim in tradicionalnim marketingom v osnovi ni. V obeh primerih skušajo podjetja vzpostaviti medsebojno koristen odnos s potencialnimi bodočimi strankami. Kljub temu je digitalni marketing nadomestil tradicionalnega, saj je ustvarjen tako, da načrtneje targetira izbrane potrošnike.

Pomislite na zadnji nakup, ki ste ga opravili. Morda ste kupili nov avto, popravili streho svoje hiše ali pa zamenjali dobavitelja papirja v vaši pisarni. Ne glede na to, kaj ste kupovali, ste se najbrž o vsem tem najprej informirali na spletu, brskali ste po straneh z najboljšimi ponudniki in rešitvami glede na vaše zanimanje.

Vaša končna odločitev je temeljila na mnenjih, ki ste jih prebrali, nasvetih družine in prijateljev ter na rešitvah in idejah, ki ste jih raziskali.

Največ odločitev o nakupu se namreč začne ravno na spletu, zato ni presenetljivo, da je prisotnost na spletu za podjetja dandanes absolutno nujna – ne glede na to, kaj prodajate. Bistveno je, da razvijete strategijo digitalnega marketinga, s katero boste vzbudili pozornost želenih ljudi in uporabili številne različne kanale, preko katerih se boste z njimi povezali na različne načine.

Ne spreglejte tudi:  Kaj pravzaprav so spletni piškotki?

Kaj potrebujete?

  • Kvalitetno vsebino, ki bo publiko ozaveščala o novicah znotraj panoge, o problemih, s katerimi se soočajo in kako jih rešiti.
  • Družbena omrežja za širjenje vsebine in kasnejšo komunikacijo s prijatelji in sledilci.
  • Vsebine, zasnovane tako, da dosežete SEO optimizacijo spletne strani, saj se bo na ta način vaša stran pojavila med rezultati, ko bo nekdo iskal informacije o tem, o čemer ste pisali.
  • Oglaševanje, da si zagotovite promet/obiskovalce na vašo stran, kjer lahko kupci vidijo, kaj prodajate.

Email marketing, s katerim si boste zagotovili povratne informacije (vtise in odzive), s tem pa boste lahko vašim strankam še naprej ponujali rešitve, ki jih potrebujejo.

Vse to so komponente učinkovitega in lahko upravljivega sistema digitalnega marketinga.

Morda se zdi vzpostavitev takšnega sistema na prvi pogled izredno zapletena in težka, v bistvu pa gre za spretno prepletanje različnih marketinških taktik, ene za drugo. Večletne izkušnje in medsebojno sodelovanje naših sodelavcev v Agenciji GIG na področju spletnega oglaševanja, administracije in komunikacije vam zagotavljajo uspešno oblikovanje ter vodenje celostne digitalne kampanje vašega podjetja.

Ne spreglejte tudi:  Katera je prava digitalna agencija zame?

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







Vir: Digital Marketer
Oznake: , , , , , ,

Read Also