Google oglasi so lahko popolnoma zgrešeni!

Ste že kdaj naleteli na kak “čuden” Google oglas?

Neprimeren naslov brez repa in glave?

Oglejmo si, kaj so Google dinamični iskalni in prikazni oglasi. Google vam pri kreiranju oglasov pomaga celo tako, da avtomatsko generira naslove in povezave oglasov glede na vsebino na vaši spletni strani. Zelo dobrodošla pomoč, a pri dopuščanju take kontrole nad vašimi oglasi lahko gre hitro tudi kaj narobe – še posebej pri prevodih.

Najprej je dobro vedeti, kdaj je uporaba dinamičnih iskalnih oglasov primerna.

Kot rečeno, govorimo o oglasih, katerih naslov in povezava sta kreirana dinamično – avtomatsko, glede na vsebino vaše spletne strani. Če s kampanjo targetirate območje izven Slovenije, se vsebina teh oglasov tudi avtomatsko prevede. Kot veste, Google s pomočjo spletnih pajkov (web spider/crawler) prebere celotno vsebino na vaši spletni strani, da jo lahko prikazuje, ko nekdo v iskalnik vpiše sorodne ključne besede. Prav tako si vsebino vaše strani sortira glede na tematiko – tako lahko uporabnikom prikazuje avtomatsko generirane naslove, ki so povezani z vsebino vaše spletne strani.

Dobro pa je vedeti tudi, kdaj dinamični iskalni oglasi niso primerni.

Odsvetujemo uporabo tovrstnih oglasov, v kolikor se vsebina vaše spletne strani hitro spreminja – na primer dnevne akcije ali vsebina, ki traja kratek čas. Uporaba prav tako ni primerna takrat, ko je kontrola nad občutljivimi vsebinami izredno pomembna (npr. farmacija ali družbeno odgovorne vsebine). Menimo, da je kontrola pri oglasu VEDNO pomembna! Tovrstni oglasi niso primerni, v kolikor vaša stran ni dobro SEO optimizirana (neprimerni naslovi, podnaslovi, preveč slik itd.), torej v primerih, ko Google pri prebiranju strani težko določi, kaj stran pravzaprav komunicira, zato je tudi ne more uvrstiti v tematske kategorije. SEO optimizacija je tako ključna!

Ne spreglejte tudi:  Kateri so ključni pogoji sponzorskega dogovora / pogodbe?

Na hitro si poglejmo, kako ustvariti Google dinamični oglas. Ta oglas se bo prikazoval v iskalnem in prikaznem omrežju. Več o različnih vrstah oglasnih omrežij si lahko ogledate v naših prejšnjih prispevkih.

To je zelo posplošena razlaga – nekatera polja bomo izpustili zaradi lažje prezentacije – bodite pozorni na vse nastavitve ob kreiranju vaše kampanje!

V Google Ads izberemo novo kampanjo. Za namene današnjega testa izberemo Website traffic, saj želimo promet na spletno stran. Kot vrsto kampanje izberemo search in dodamo našo pristajalno stran. Dodamo smiselno ime kampanje in pod zavihkom Networks razširimo polje Show more settings. Tam najdemo zavihek Dynamic Search Ads setting. V polje vpišemo našo spletno stran, določimo jezik oglasov in pustimo označeno Use Google’s index of my website. V polje budget vnesemo dnevni znesek kampanje in nadaljujemo na naslednjo stran.

Vnesemo ime skupine oglasov in izberemo polje All web pages, kar pomeni, da bo Google pregledal in pri oglasih upošteval VSO vsebino na vaši spletni strani – in ravno tu leži vzrok slabih oglasov – slabo zasnovana spletna stran lahko vodi do zelo neprijetnih presenečenj.

Ne spreglejte tudi:  Vsebina? Kvaliteta, ne kvantiteta!

Ob kliku na gumb se nam prikaže polje za kreiranje oglasov. Tu lahko vidimo, da nam je Google ustvaril dinamično kreirane vsebine glede na zasnovo naše spletne strani. Vse, kar nam ostane, je dodajanje zanimivega opisa (description). Na desni strani tako vidimo predogled oglasa, s klikom na modri gumb pa ustvarimo kampanjo.

Tako, pogledali smo si ustvarjanje dinamičnih oglasov!

Pridite k nam na kavo!

Oglasite se nam lahko tudi preko hitrega obrazca:







Oznake: , , , , ,

Read Also