Google oglasi so lahko popolnoma zgrešeni!

Blog, Digital

Ste že kdaj naleteli na kak “čuden” Google oglas?

Neprimeren naslov brez repa in glave?

Oglejmo si, kaj so Google dinamični iskalni in prikazni oglasi. Google vam pri kreiranju oglasov pomaga celo tako, da avtomatsko generira naslove in povezave oglasov glede na vsebino na vaši spletni strani. Zelo dobrodošla pomoč, a pri dopuščanju take kontrole nad vašimi oglasi lahko gre hitro tudi kaj narobe – še posebej pri prevodih.

Najprej je dobro vedeti, kdaj je uporaba dinamičnih iskalnih oglasov primerna.

Kot rečeno, govorimo o oglasih, katerih naslov in povezava sta kreirana dinamično – avtomatsko, glede na vsebino vaše spletne strani. Če s kampanjo targetirate območje izven Slovenije, se vsebina teh oglasov tudi avtomatsko prevede. Kot veste, Google s pomočjo spletnih pajkov (web spider/crawler) prebere celotno vsebino na vaši spletni strani, da jo lahko prikazuje, ko nekdo v iskalnik vpiše sorodne ključne besede. Prav tako si vsebino vaše strani sortira glede na tematiko – tako lahko uporabnikom prikazuje avtomatsko generirane naslove, ki so povezani z vsebino vaše spletne strani.

Dobro pa je vedeti tudi, kdaj dinamični iskalni oglasi niso primerni.

Odsvetujemo uporabo tovrstnih oglasov, v kolikor se vsebina vaše spletne strani hitro spreminja – na primer dnevne akcije ali vsebina, ki traja kratek čas. Uporaba prav tako ni primerna takrat, ko je kontrola nad občutljivimi vsebinami izredno pomembna (npr. farmacija ali družbeno odgovorne vsebine). Menimo, da je kontrola pri oglasu VEDNO pomembna! Tovrstni oglasi niso primerni, v kolikor vaša stran ni dobro SEO optimizirana (neprimerni naslovi, podnaslovi, preveč slik itd.), torej v primerih, ko Google pri prebiranju strani težko določi, kaj stran pravzaprav komunicira, zato je tudi ne more uvrstiti v tematske kategorije. SEO optimizacija je tako ključna!

Na hitro si poglejmo, kako ustvariti Google dinamični oglas. Ta oglas se bo prikazoval v iskalnem in prikaznem omrežju. Več o različnih vrstah oglasnih omrežij si lahko ogledate v naših prejšnjih prispevkih.

To je zelo posplošena razlaga – nekatera polja bomo izpustili zaradi lažje prezentacije – bodite pozorni na vse nastavitve ob kreiranju vaše kampanje!

V Google Ads izberemo novo kampanjo. Za namene današnjega testa izberemo Website traffic, saj želimo promet na spletno stran. Kot vrsto kampanje izberemo search in dodamo našo pristajalno stran. Dodamo smiselno ime kampanje in pod zavihkom Networks razširimo polje Show more settings. Tam najdemo zavihek Dynamic Search Ads setting. V polje vpišemo našo spletno stran, določimo jezik oglasov in pustimo označeno Use Google’s index of my website. V polje budget vnesemo dnevni znesek kampanje in nadaljujemo na naslednjo stran.

Vnesemo ime skupine oglasov in izberemo polje All web pages, kar pomeni, da bo Google pregledal in pri oglasih upošteval VSO vsebino na vaši spletni strani – in ravno tu leži vzrok slabih oglasov – slabo zasnovana spletna stran lahko vodi do zelo neprijetnih presenečenj.

Ob kliku na gumb se nam prikaže polje za kreiranje oglasov. Tu lahko vidimo, da nam je Google ustvaril dinamično kreirane vsebine glede na zasnovo naše spletne strani. Vse, kar nam ostane, je dodajanje zanimivega opisa (description). Na desni strani tako vidimo predogled oglasa, s klikom na modri gumb pa ustvarimo kampanjo.

Tako, pogledali smo si ustvarjanje dinamičnih oglasov!

Pridite k nam na kavo!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.