Analiza spletne pojavnosti

Blog, Digital

Kako pa bi se naše podjetje odrezalo na “spletnem testu”?

Kvaliteta prisotnosti našega podjetja na spletu se ne meri zgolj po uspešno postavljeni spletni strani in vzpostavljenih profilih na družbenih omrežjih. V kolikor želimo, da prične splet resnično “delati za nas”, se moramo poslužiti nekaterih pomembnih mehanizmov, s katerimi bomo izboljšali našo spletno pojavnost. V naslednjih nekaj minutah vam bom predstavil nekaj pomembnih kazalcev, s katerimi lahko testiramo kakovost naše prisotnosti na spletu.  

Analiza konkurence

V kolikor naš izdelek ali storitev ni popolna inovacija, smo najverjetneje dobro seznanjeni z našo konkurenco. Preverimo, kako pri njih izgleda izkušnja za obiskovalca. Katere vsebine izpostavljajo na svojih straneh, katera družbena omrežja uporabljajo in kako jih uporabljajo, v katerih publikacijah se pojavljajo, s kakšnimi oglasi nagovarjajo.

Bodimo kar konkretni:

• gradijo skupnost na Facebooku?

• imajo močne vizualije na Instagramu?

• imajo dobre poslovne povezave na LinkedInu?

• pripravljajo video vsebine na YouTube?

• objavljajo blog vsebine na svojih straneh?

• se pojavljajo v medijih z zanimivimi novicami?

Vse to je neprecenljiv material, s katerim si bomo prihranili učenje na lastnih napakah, hkrati pa se lahko še vedno zavestno odločimo, v čem bomo povsem drugačni od konkurence, kar nas bo naredilo prepoznavne. 

Analiza ključnih besed

Sami najbolje vemo, kaj ponujamo. Naj bo to izdelek ali storitev, gre za našo zgodbo, o kateri zagotovo vemo največ. Pa vendar nam manjka vezni člen do tega, da to zgodbo približamo potencialnim kupcem ali sledilcem. Ta vezni člen so lahko t. i. ključne besede. Pomembno je, da se sprva postavimo v kožo nekoga, ki brska po spletu. Katere besede bo vpisal v prazno okence brskalnika?

Kakšne so možne izpeljanke teh besednih zvez? V posameznem brskalniku lahko preverimo, kako pogosto se v tem okencu znajdejo določene besede in besedne zveze. Izberemo si tiste, ki pritičejo našemu izdelku ter jih vključimo v vsebino naše spletne strani, na primer v opisih, v blogu itd.

SEO

Na podlagi opravljene analize se nato lotimo postopka SEO ali “Search Engine Optimization”. Govorimo o procesu nastavitev, ki v kombinaciji z relevantno vsebino na strani prepričajo brskalnik, da bo prav našo spletno stran ponudil med prvimi zadetki, ko bo nekdo iskal izdelke ali storitve, ki jih ponujamo.

SEO v grobem delimo na on-site in off-site optimizacijo. Pri prvi gre za serijo prilagoditev, ki jih izvedemo na naši strani. To so prilagoditve vsebine glede na ključne besede, izboljšanje hitrosti, umestitev zunanjih povezav na stran in podobno. Off-site optimizacijo pa – kot priča že samo ime – izvajamo izven naše spletne strani. 

Povratne povezave #Backlinks

Eden pomembnejših dejavnikov za boljše rangiranje naše strani v spletnih brskalnikih so povratne povezave ali “backlinki”. Gre za povezave na spletu, ki vodijo na našo spletno stran. Če so te povezave številne in z različnih zaupanja vrednih spletnih mest ter domen, to brskalniku sporoča, da smo kredibilni, saj tudi drugi jamčijo za našo vsebino.

Te povezave lahko pridobimo organsko, kar pomeni, da druge strani samoiniciativno delijo našo vsebino in k nam vodijo svoje obiskovalce, lahko pa jih tudi sistematsko gradimo in se obrnemo na urednike drugih strani ter jim ponudimo sodelovanje – ponavadi z dopolnjevanjem v vsebinah. V kolikor recimo opazimo, da nas je določena stran omenila, urednike spomnimo, da k tej omembi dodajo še povezavo do nas, če opazimo, da neka obstoječa povezava v njihovi vsebini ne deluje, jim ponudimo, da jo zamenjamo z našo in podobno.

Omenili smo le nekaj dejavnikov, s katerimi lahko izboljšamo našo prisotnost na spletu. S sistematskim pristopom lahko te dejavnike izboljšamo in poskrbimo, da na spletni dirki štartamo s korakom prednosti pred našo konkurenco. 

Če želite, da za vas ocenimo vašo spletno pojavnost, nas kontaktirajte in pridite k nam na kavo!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.